25 Ocak 2013 Cuma

Maria'dan Yepyeni Bir Merhaba!

Aylar sonra bir blogum olduğunu hatırlayıp kontrol etmek istedim.
Gördüğüm şeyler hiç hoşuma gitmedi açıkçası!
O ne öyle depresif depresif yazılar, ben öldüm bittim yaşamak istemiyorum hedehödööö tadında ergensel şarkılar falan.. olmamış dedim ve hepsini silerek bloguma yeni bir başlangıç yaptım.
Keşke blogumdaki yeni başlangıcı hayatımda da yapabilseydim, ama hayat benim için aynı kısır döngüden ibaret devam ediyor ve önümüzdeki 2.5 sene boyunca da değiştirebileceğim pek bir şey yok.
Her kadın gibi kilo verme çabası, tıbbiyeyi bitirme çabası, omzuna baş yaslayacak bir sevdicek edinebilme çabası, arkadaşlarla arayı iyi tutabilme çabası (ki benim gibi zor bir insan için bu zaman zaman imkansız bir hal alabiliyor).. İçinde olmadığım yegane çaba geçim kaygısı, o da mezun olunca başlar artık.
Blogumun eski halinden tanıyanlar için, biliyorsunuz ki bir E. kişisiyle başım dertteydi.
Zihnimi kendisinden kurtarıp sağ selamet huzura erebildiğimi söylemekten büyük mutluluk duyarım ey dostlar..
Bu da şunun açık kanıtı olsun: Benim gibi obsesif kompulsif ve hatta paranoyak bir manyak bile "deli sevdasından" kurtulabiliyorsa bu dünyada geçmeyecek aşk acısı yoktur... :-)

Beynimi E. işgalinden kurtardığımdan beri fark ettim ki dünya güzel bir yer, renkler falan var.. Arkadaşlar, aile, manevi tatmini olan bir meslek ve daha bir çok şeye sahibim, E. olmasa kaç yazar..

Gördüğünüz gibi karşınıza akıl sağlığı yerinde bir sevgi kelebeği olarak dönmüş bulunuyorum.. Aman nazar değmesin, şu geçen 1.5 yıldan sonra tekrar akıllı mantıklı bir insan olabilmiş şu halimi çok sevdim ben.
Siz de yanımda olun, beraber mutlu olalım yahu.. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder